לחצו לנו לייק

יום שלישי, 15 ביוני 2010

ירון אילן באלבום חדש , מנטה 7


ירון אילן משחרר את האלבום מנטה 7.
רשימת שירים:
1.-משה פרץ-10 דקות
2.-נאור אורמיה-אני מת לדעת
3.-דודו אהרון-לא מוותר
4.-רון שובל-לילה משגע
5.-רגב הוד-את לי אור
6.-מושיק עפיה-מזל שיש לי אותך
7.-סטלוס ואורן חן-יופי לי ולך
8.-זהבה בן-אהוב שלי
9.-פיני חדד ונתי לוי-הכוכבת
10.-גלעד אליהו-עד האור הבא
11.-אופיר כהן-הסוד
12.-אבי פרץ-חכיתי לך
13.-רוני דדון-רואה אותך ממו
14.-עידו יוסף-יוצא אל העולם
15.-נתנאל-זוכר
16.-אודי הברי וליאור פרחי-כמה אש
17.-יותק קדוש-מאמי
18.-מאור דניאל-מבקש את ידך
19.-שי שרעבי-בא לך
20.-אילן נורי-עדיף כבר לבד
21.-אתי לוי-והיום
22.-ענבר ישראל-משהו קורה לי

להורדת השיר בשרת Home4File
שתף נושא זה בפייסבוק

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by NewWpThemes | Blogger Theme by Lasantha - Premium Blogger Themes | New Blogger Themes